Odbor kancelář ředitele Krajského úřadu Jihočeského kraje
Základní informace o odboru
Vnitřní členění a telefonní seznam odboru
- Pracovní náplň v samostatné působnosti
-
Pracovní náplň v samostatné působnosti
- organizuje pracovní program ředitele
- koordinuje porady s tajemníky obcí
- navrhuje organizační změny KÚ řediteli KÚ na základě jeho požadavků nebo z podnětu vedoucích odborů
- vydává a aktualizuje organizační řád a další vnitřní předpisy úřadu, vede jejich evidenci v listinné i elektronické podobě, zajišťuje zveřejňování na intranetu
- spravuje informace o představitelích a zaměstnancích KÚ
- zabezpečuje agendu materiálů zpracovaných odborem do RK a ZK
- zabezpečuje ukládání dokumentace
- zajišťuje metodickou agendu KÚ směrem k obcím, vydává Informační listy KÚ pro obce Jčk
- zajišťuje zveřejňování dokumentů na úřední desce (v listinné i elektronické formě), vede evidenci zveřejňovaných dokumentů
- organizuje porady s tajemníky obcí JčK
- je garantem rozpočtu KRED
- komplexně zajišťuje agendu stížností, připomínek, podnětů a petic občanů /dále jen SPPP/ v souladu s vnitřní směrnicí č. SM/4/RK, a to zejména:
- vedení centrální evidence stížností, připomínek, podnětů a petic občanů /SPPP/
- stanoví a koordinuje postup jednotlivých odborů KÚ při vyřizování SPPP
- vypracovává pololetní přehled pro Radu kraje
- zajišťuje činnosti vyplývající ze zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů (zákon o kybernetické bezpečnosti) v oblasti ICT
oddělení personálních věcí a vzdělávání
- komplexně zabezpečuje personální rozvoj organizace v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb.
- zabezpečuje veškeré personální agendy pro zaměstnance úřadu, systemizaci pracovních míst
- zabezpečuje platovou agendu zaměstnanců
- zpracovává roční rozpočet KÚ v částech personální, platové a vzdělávání
- zpracovává statistické přehledy v oblasti personální a platové agendy
- organizuje a metodicky usměrňuje výběr nových zaměstnanců
- zabezpečuje agendu výběrových řízení na zaměstnance a vedoucí zaměstnance úřadu
- zajišťuje agendu pracovní doby
- zabezpečuje agendu spojenou se zdravotním, sociálním a důchodovým pojištěním
- zabezpečuje agendu pracovně-lékařských prohlídek zaměstnanců
- zpracovává koncepce vzdělávání zaměstnanců včetně ročních plánů finančních prostředků a sledování jejich čerpání
- organizuje účast zaměstnanců na dalším zvyšování jejich kvalifikace, včetně jazykových kurzů
- zabezpečuje pořádání školení pro zaměstnance kraje i další účastníky, je garantem hospodářské činnosti v oblasti poskytování vzdělávacích služeb
- vytváří a administruje vzdělávací projekty
- spolupracuje s odborem hospodářské a majetkové správy při zabezpečování agendy BOZP
- metodicky spolupracuje se zřizovatelskými odbory v oblasti personální a platové problematiky ve vztahu ke zřizovaným organizacím
- administruje personální části projektů EU a PRK
- vede agendu studia při zaměstnání a stáží zaměstnanců KÚ
- zajišťuje ve spolupráci s Úřadem práce a školami praxe a rekvalifikační stáže na KÚ pro studenty a absolventy
- zajišťuje účast zaměstnavatele na kolektivním vyjednávání vč. zpracování příslušných dokumentů a podkladů
- zajišťuje spolupráci s odborovou organizací
- zajišťuje agendu sledování životních výročí zaměstnanců
- vede kompletní mzdovou agendu:
- připravuje podklady pro výplatu mezd a odměn a souvisejících výdajů zaměstnanců krajského úřadu a zastupitelů Jihočeského kraje
- zpracovává výkazy související se mzdovou agendou, včetně vedení mzdových a evidenčních listů
- zabezpečuje zúčtování mezd a souvisejících výdajů
- provádí roční zúčtování na základě žádosti zaměstnance
- vystavuje potvrzení o výši platu na základě žádosti zaměstnance
- zabezpečuje vyúčtování cestovních náhrad při zahraničních pracovních cestách
- Pracovní náplň v přenesené působnosti
-
Pracovní náplň v přenesené působnosti
- zajišťuje organizaci tajemníků obcí II a III. stupně a porad se starosty všech obcí JK
- zajišťuje agendu výkaznictví a analýz pro MV ČR
- v odpovídajícím poměru zajišťuje servis popsaný v části „samostatná působnost“ v oblasti agend a činností v působnosti přenesené
- v odpovídajícím poměru poskytuje služby v oblasti popsané v části samostatná působnost i pro agendu a personální obsazení určené k výkonu přenesené působnosti
Odborem zveřejňované informace
- Projekt z OP LZZ - Vzdělávání v eGON Centru Jihočeského kraje
-
Motto:
„Moderní, přátelský a efektivní úřad"Projekt „Vzdělávání v eGON Centru Jihočeského kraje"
Základní údaje
Jihočeský kraj realizuje individuální projekt v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost v oblasti podpory Posilování institucionální kapacity a efektivnosti veřejné správy.
Začátek: 15. 9. 2009
Konec: 14. 9. 2012
Objem prostředků: 2 459 067,60 Kč
Financování: 85 % Evropský sociální fond, 15 % Jihočeský kraj
Stručný popis:
V rámci projektu „Vzdělávání v eGON Centru Jihočeského kraje" bude zajištěno průběžné vzdělávání prostřednictvím vlastních školitelů proškolených Institutem pro místní správu Praha (IMS). Při vzdělávání bude využito jak prezenční formy výuky, tak i formy bezplatného využití centrálního výukového eLearningového prostředí IMS, které bude přístupné všem zaměstnancům v kteroukoliv dobu. Kurzy budou obsahovat řadu funkcionalit jako např. informační systém datových schránek, autorizovanou konverzi dokumentů, Czech POINT atd. V souladu s pravidly bude využito možnosti upravit témata školení podle nabídky institutu tak, aby vzdělávání efektivně naplňovalo svůj smysl. Vzdělávání je určeno pro vlastní úředníky, vlastní zaměstnance, členy zastupitelstva kraje a zaměstnance krajem zřizovaných organizací, kteří budou plnit úkoly spojené s jednotlivými prvky eGovernmentu. Součástí projektu je obnova vybavení počítačové učebny v objemu 400 tis. Kč, v níž bude probíhat většina prezenčních kurzů.
Projekt tak počítá s proškolením většiny úředníků v několika kurzech během tří let, dále počítá s využitím vzdělávacích kurzů pro zřizované organizace tak, jak projevili jejich zástupci zájem v anketě, možnost mají i krajští zastupitelé.
TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU PROSTŘEDNICTVÍM OPERAČNÍHO PROGRAMU LIDSKÉ ZDROJE A ZAMĚSTNANOST A KRAJSKÉHO ROZPOČTU
- Kontrola prováděná KÚ v rámci výkonu přenesené působnosti
-
Rok 2024
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za I. pololetí 2024
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na II. pololetí 2024
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na I. pololetí 2024
Rok 2023
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za II. pololetí 2023
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za I. pololetí 2023
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na II. pololetí 2023
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na I. pololetí 2023
Rok 2022
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za II. pololetí 2022
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za I. pololetí 2022
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na II. pololetí 2022
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na I. pololetí 2022
Rok 2021
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za II. pololetí 2021
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za I. pololetí 2021
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na II. pololetí 2021
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na I. pololetí 2021
Rok 2020
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za II. pololetí 2020
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za I. pololetí 2020
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na II. pololetí 2020
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na I. pololetí 2020
Rok 2019
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za II. pololetí 2019
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za I. pololetí 2019
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na II. pololetí 2019
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na I. pololetí 2019
Rok 2018
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za II. pololetí 2018
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za I. pololetí 2018
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na II. pololetí 2018
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na I. pololetí 2018
Rok 2017
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na II. pololetí 2017
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na I. pololetí 2017
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za II. pololetí 2017
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti za I. pololetí 2017
Rok 2016
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na II. pololetí 2016
Souhrnný plán kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesené působnosti na I. pololetí 2016
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesení působnosti za II. pololetí 2016
Souhrnná zpráva o výsledcích kontrol KÚ JK v rámci výkonu přenesení působnosti za I. pololetí 2016
- Kodex etiky zaměstnance krajského úřadu
-
Kodex etiky zaměstnanců zařazených do Krajského úřadu Jihočeského kraje vychází z Kodexu etiky zaměstnanců ve veřejné správě, vydaného jako příloha k usnesení vlády č. 331 ze dne 9. května 2012.
Smyslem tohoto kodexu je vytvářet, udržovat a prohlubovat důvěru občanů ve veřejnou správu, konkrétně jeden z orgánů Jihočeského kraje - krajský úřad.
Další informace
- Informace o zpracovávání osobních údajů
-
Informace o zpracování osobních údajů KRED
Kontaktní osoba: JUDr. Eva Bartošová
- Oznámení o vyhlášení soutěže „ÚŘAD NA CESTĚ K ROVNOSTI“ 2020
-
Soutěž Úřad na cestě k rovnosti
Ministerstvo vnitra České republiky a Institut pro veřejnou správu Praha ve spolupráci s Úřadem vlády České republiky vyhlašuje dnem 20. června 2020 soutěž „Úřad na cestě k rovnosti“. Tématem letošního ročníku soutěže je „Bezpečnost veřejného prostoru z hlediska rovnosti žen a mužů“.
Soutěže se může zúčastnit jakýkoli úřad veřejné správy na obecní a městské úrovni. V případě zájmu prosíme o vyplnění dotazníku, a to do 31. července 2020. Dotazník podle kategorie obce a města ve formátu docx., naleznete v dolní části této stránky a po vyplnění jej lze odeslat e-mailem na adresu j.cas@institutpraha.cz nebo poštou na adresu: Jiřina Castorena, oddělení rozvoje a mezinárodní spolupráce, Institut pro veřejnou správu Praha, Dlážděná 6, 110 00 Praha 1. Bližší informace o soutěži lze získat na telefonním čísle 974 863 553.
Hodnotící komise v průběhu srpna vyhodnotí dotazníky přihlášených na základě kritérií stanovených pro příslušné kategorie (obce I, II III, typu) a udělí ocenění Úřad roku 2020 prvním třem umístěným úřadům v každé kategorii.
Slavnostní vyhlášení vítězů a předání ocenění nejlepším vybraným úřadům proběhne dne 12. listopadu 2020 na konferenci Úřad na cestě k rovnosti, která se uskuteční v prostorách Lichtenštejnského paláce v Praze na Kampě.
Odborná část konference bude věnována problematice bezpečnosti a prevence kriminality v obcích a městech.
Účast na konferenci je bezplatná. Registrace do 15. října 2020 na e-mailové adrese: j.cas@institutpraha.cz.
Dotazník – obce I. typu – 2020
Dotazník – obce II. a III. typu – 2020