- Pracovní náplň v samostatné působnosti kraje
-
Pracovní náplň v samostatné působnosti kraje:
- sestavuje rozpočet ORPS na kalendářní rok, vč. komentářů a spolupracuje s OEKO
- koordinuje finanční toky ORPS
- průběžně sleduje finanční plnění příslušných výdajů podle schváleného rozpočtu JK a jeho změn souvisejících s ORPS, vypracovává reporty o cash flow a rozpočtu
- předkládá návrhy rozpočtových změn OEKO a sleduje jejich projednání v RK, příp. ZK
- vypracovává a aktualizuje střednědobý rozpočtový výhled za ORPS
- provádí pravidelné vyhodnocení plnění rozpočtu ORPS, vypořádání se se státním rozpočtem včetně návrhu závěrečného účtu a komentáře
- zajišťuje vyřizování veškerých objednávek a evidenci všech smluv v IS GINIS, které jsou spojeny s rozpočtem ORPS a proplácení faktur za odebrané zboží nebo služby
- spolupracuje s OEKO a OHMS při inventurách dlouhodobého hmotného i nehmotného majetku (zařazení i vyřazení majetku, inventurní seznamy, účast v invent. komisích)
- zpracovává koncepční materiály k činnosti ORPS
- spolupracuje s ostatními útvary KÚ při koncepčních, strategických, právních otázkách
- spolupracuje s oddělením krizového řízení při mimořádných situacích
- připravuje a zpracovává podklady pro sdělovací prostředky (tiskové odd.) za ORPS
- zpracovává a udržuje databázi údajů potřebných pro činnost odboru
- koordinuje spolupráci mezi odděleními odboru
- organizuje jednání související s činností ORPS, zajišťuje podklady a zápisy z jednání
- spolupracuje na přípravě podkladů pro RK a ZK a vyhodnocuje materiály jimi vydané
- zajišťuje monitoring zápisů a usnesení všech orgánů Jihočeského kraje a KÚ
- zajišťuje spisovou službu na ORPS
- zajišťuje archivaci dokumentů z činnosti ORPS dle Spisového a skartačního řádu KÚ
- vede evidenci připomínek, námětů a stížností a předává je k vyjádření zaměstnancům
- koordinuje na odboru plnění podmínek ochrany utajovaných skutečností
- koordinuje činnosti spojené s analýzou rizik odboru
- připravuje podklady pro řešení personálních záležitostí, zpracovává příslušné materiály
- sleduje a vyhodnocuje docházkový systém
- koordinuje vzdělávání zaměstnanců odboru, spolupracuje přitom s KRED
- vede příruční knihovnu s odbornou literaturou
- zajišťuje vedení projektových týmů ustavených pro jednotlivé projekty
- zajišťuje monitorování projektů, součinnost při kontrolách a publicitu realizace projektů
- připravuje podklady pro rozhodování orgánů kraje v oblasti investic a velkých oprav majetku kraje – pozemních staveb
- zabezpečuje přípravu investic a velkých oprav – pozemních staveb, které jsou v rozpočtu kraje v působnosti ORPS, na vyžádání též pro jednotlivé odbory KÚ Jihočeského kraje a příspěvkové a krajem založené organizace
- zabezpečuje zpracování odborných zpráv, posudků, studií a projektové dokumentace pro investiční činnost v rámci své působnosti
- zajišťuje a předává podklady pro zavedení projektové dokumentace do účetní evidence u akcí zajišťovaných ORPS
- zajišťuje podklady a zpracovává návrh ročního investičního plánu kraje a dlouhodobého investičního výhledu
- na základě přeložených požadavků provádí technické posouzení investičních záměrů
- zpracovává příslušné podklady pro žádosti do dotačních titulů z fondů (ČR, EU) atd. a zajišťuje agendu spojenou s dotačním řízením, vypořádáním, kontrolou
- zajišťuje příslušné podklady a evidenci u akcí realizovaných za účasti finančních prostředků státního rozpočtu (ISPROFIN) v oblastech, které jsou v působnosti ORPS
- připravuje podklady pro zadání veřejných zakázek, které jsou v rozpočtu ORPS
- jedná na obecných i speciálních stavebních úřadech a s dotčenými orgány státní správy, ve věci vydání příslušných povolení a vyjádření dle platné legislativy
- prověřuje, sleduje a kontroluje dodržování smluvních podmínek, technologických postupů a technických parametrů u akcí v působnosti ORPS
- účastní se předání staveniště, kontrolních dnů staveb, předání dokončených staveb a zajišťuje závěrečnou kontrolní prohlídku stavby ve spolupráci s TDS
- zabezpečuje realizaci a vyhodnocení veřejných zakázek, které jsou v působnosti ORPS
- zajišťuje a předává podklady pro zavedení do účetní evidence u zajišťovaných akcí
- metodicky usměrňuje ostatní odbory a příspěvkové organizace v oblasti investic
- na vyžádání poskytuje nebo zajišťuje technickou pomoc při posuzování otázek z oblasti investic a velkých oprav pozemních staveb pro jednotlivé odbory KÚ, příspěvkové a krajem založené organizace
- sestavuje rozpočet OVZS na kalendářní rok, vč. komentářů a spolupracuje s OEKO
- vypracovává a aktualizuje střednědobý rozpočtový výhled za OVZS
- provádí pravidelné vyhodnocení plnění rozpočtu OVZS
- zajišťuje vyřizování veškerých objednávek a evidenci všech smluv v IS GINIS, které jsou spojeny s rozpočtem OVZS a proplácení faktur za odebrané zboží nebo služby
- spolupracuje s OEKO a OHMS při inventurách dlouhodobého hmotného i nehmotného majetku (zařazení i vyřazení majetku, inventurní seznamy, účast v invent. komisích)
- zpracovává koncepční materiály k činnosti OVZS
- spolupracuje s ostatními útvary KÚ při koncepčních, strategických, právních otázkách
- spolupracuje s oddělením krizového řízení při mimořádných situacích
- připravuje a zpracovává podklady pro sdělovací prostředky (tiskové odd.) za OVZS
- organizuje jednání související s činností OVZS, zajišťuje podklady a zápisy z jednání
- spolupracuje na přípravě podkladů pro RK a ZK a vyhodnocuje materiály jimi vydané
- zajišťuje monitoring zápisů a usnesení všech orgánů Jihočeského kraje a KÚ
- zajišťuje archivaci dokumentů z činnosti OVZS dle Spisového a skartačního řádu KÚ
- koordinuje činnosti spojené s analýzou rizik odboru
- připravuje podklady pro řešení personálních záležitostí, zpracovává příslušné materiál
- připravuje podklady pro rozhodování orgánů kraje v oblasti veřejných zakázek („VZ“)
- zajišťuje na základě usnesení Rady Jihočeského kraje přípravu, organizaci a realizaci zadávání veřejných zakázek, pro odbory krajského úřadu, příspěvkové/zakládané organizace Jihočeského kraje, zejména v souladu s platným zákonem o veřejných zakázkách a vnitřní směrnicí Jihočeského kraje - SM/18/RK)
- zajišťuje přípravu a aktualizaci zásad pro zadávání veřejných zakázek (SM/18/RK)
- metodicky řídí ostatní odbory a příspěvkové organizace v oblasti veřejných zakázek, na vyžádání zabezpečuje komplexní poradenský a organizační servis při jejich zadávání
- účastní se jednání komisí hodnotících komisí a interních hodnotících komisí v souladu s platnými pravidly pro zadávání veřejných zakázek kraje, dohlíží na činnost komisí a průběh zadávacího/výběrového řízení
- řeší ve spolupráci s právním odborem nejasnosti, spory, námitky a odvolání, které vzniknou v průběhu zadávacích řízení na veřejné zakázky
- zajišťuje evidenci a archivaci kompletní zadávací dokumentace veřejných zakázek kraje
- Pracovní náplň v přenesené působnosti kraje
-
Pracovní náplň v přenesené působnosti kraje:
- zabezpečuje výkon státní správy v oblasti vymezené zákonem č. 12/2002 Sb. ve spolupráci s ekonomickým odborem
- Informace o zpracovávání osobních údajů