Chilli Production

Alšova jihočeská galerie získala 3. místo v PR soutěži Lemur v kategorii Komunikační nástroje

Česká cena za PR Lemur zveřejnila vítěze letošního 19. ročníku. Ze 325 přihlášek bylo vybráno 116 prací, které soutěžily ve 24 kategoriích. Alšova jihočeská galerie společně s agenturou Chilli Production proměnila ze dvou nominací, které byly na short listu soutěže, jeden bronz. Jednalo se o projekt: Sociální sítě Alšova jihočeská galerie v kategorii Komunikační nástroje.

10.07.2024 Bc. David Hocke

Jihočeská filharmonie zvítězila v nejprestižnější tuzemské marketingové soutěži Fénix content marketing

Jubilejní desátý ročník prestižní tuzemské soutěže Fénix Content marketing už zná své vítěze. Jedním z nich je i krajem zřizovaná Jihočeská filharmonie. Ta ve spolupráci s Chilli Production získala ocenění v kategorii nejlepší content management v oblasti umění a kultury za svou reklamní kampaň Není hráč jako hráč. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhlo 27. června v Empire Hall Slovanského domu v Praze. Mezi dalšími oceněnými byla například skupina DFMG, Creative Dock, Brandmark Space a Kunsthalle Praha. Klientem roku byla vyhlášena společnost CPI Property Group.

30.06.2023 Bc. David Hocke