Stavba železničního mostu přes Orlík skončí v příštím roce. Znamená vyšší rychlost i komfort pro cestující
Stavební práce na železničním mostu přes Orlík u Červené nad Vltavou na Písecku probíhají v souladu s harmonogramem a vše nasvědčuje tomu, že koncem roku 2024 už se po něm projedou první vlaky s cestujícími. Přesvědčili se o tom členové dopravního a hospodářského výboru Jihočeského kraje v úterý 2. května na svém společném výjezdním jednání. Nový železobetonový most o délce 316 metrů nahradí starý z ocelové konstrukce. Na modernizované trati se zrychlí spojení mezi Táborem a Pískem.
Stavební práce na železničním mostu přes Orlík u Červené nad Vltavou na Písecku probíhají v souladu s harmonogramem a vše nasvědčuje tomu, že koncem roku 2024 už se po něm projedou první vlaky s cestujícími. Přesvědčili se o tom členové dopravního a hospodářského výboru Jihočeského kraje v úterý 2. května na svém společném výjezdním jednání. Nový železobetonový most o délce 316 metrů nahradí starý z ocelové konstrukce. Na modernizované trati se zrychlí spojení mezi Táborem a Pískem.
03.05.2023 Bc. David Hocke