Text na řeč

Odbor veřejných zakázek a investic

Základní informace o odboru

Vnitřní členění a telefonní seznam odboru

Náplň činnosti odboru v samostatné působnosti kraje

Odbor veřejných zakázek a investic

Pracovní náplň v samostatné působnosti

  • sestavuje rozpočet OVZI na kalendářní rok, vč. komentářů a spolupracuje s OEKO
  • zajišťuje koordinaci v řízení finančních toků na jednotlivých oddělení OVZI
  • průběžně sleduje finanční plnění příslušných výdajů podle schváleného rozpočtu JK a jeho změn souvisejících s OVZI, vypracovává reporty o cash flow rozpočtu
  • předkládá návrhy rozpočtových změn za OVZI ekonomickému odboru a sleduje jejich projednání v RK, případně v ZK
  • vypracovává a aktualizuje střednědobý rozpočtový výhled za OVZI
  • provádí pravidelné vyhodnocení plnění celkového rozpočtu OVZI, vypořádání se se státním rozpočtem včetně návrhu závěrečného účtu a komentáře
  • zajišťuje vyřizování veškerých objednávek a evidenci všech smluv v IS Ginis, které jsou spojeny s rozpočtem OVZI a následné proplácení faktur za odebrané zboží nebo služby
  • spolupracuje s OEKO a OMAJ v souvislosti s inventurou dlouhodobého hmotného i nehmotného majetku (zařazení majetku, vyřazení majetku, inventurní seznamy a účast v inventurních komisích)
  • spolupracuje s ostatními útvary KÚ při řešení koncepčních, strategických nebo právních otázek
  • organizuje jednání související s činností celého odboru 
  • připravuje a zpracovává podklady pro sdělovací prostředky za odbor
  • zpracovává a udržuje databázi údajů potřebných pro činnost odboru 
  • koordinuje součinnost a spolupráci mezi odděleními odboru 
  • zajišťuje tématický monitoring zápisů a usnesení všech orgánů Jihočeského kraje a Krajského úřadu pro potřeby odboru
  • zajišťuje podklady a zápisy z jednání na odboru 
  • zajišťuje archivaci dokumentů z činnosti odboru v souladu se Spisovým a skartačním řádem KÚ 
  • vede evidenci připomínek, námětů a stížností a předává je příslušným zaměstnancům. 
  • zajišťuje spisovou službu na OVZI
  • koordinuje činnosti spojené s analýzou rizik odboru
  • připravuje podklady pro řešení personálních záležitostí odboru, zpracovává příslušné materiály
  • koordinuje na odboru plnění podmínek u utajovaných skutečností 
  • koordinuje vzdělávání zaměstnanců odboru, spolupracuje přitom s KRED
  • vede příruční knihovnu s odbornou literaturou
  • spolupracuje s oddělením krizového řízení při mimořádných situacích
  • spolupracuje na přípravě podkladů pro RK a ZK a vyhodnocuje materiály jimi vydané 
  • sleduje a vyhodnocuje docházkový systém
  • zpracovává koncepční materiály k činnosti odboru
  • poskytuje metodickou podporu příslušným jednotlivým odborům KÚ při zpracování návrhů a zadání projektů a v součinnosti s nimi zpracovává souhrnný přehled zadání projektů k projednání orgánům JčK s ohledem na požadavky příslušného programu
  • spolupodílí se na zavedení řídícího a hodnotícího systému potřebného pro řízení a hodnocení průběhu realizace projektů a zajišťuje výměnu dat mezi příslušnými orgány
  • zajišťuje metodickou a odbornou podporu přípravy a řízení projektů PPP
  • zajišťuje vedení projektových týmů ustavených pro jednotlivé projekty
  • zajišťuje monitorování velkých projektů, součinnost při kontrolách a publicitu realizovaných projektů
  • zajišťuje podporu a marketing velkých projektů ve spolupráci s příslušným jednotlivým odborem KÚ, či jiným subjektem, na úrovni místní, krajské i národní a evropské
  • ve spolupráci s příslušným odborem KÚ zpracovává podklady pro rozhodování orgánů Jihočeského kraje 
  • zajišťuje veškeré činnosti spojené s přípravou, realizací, financováním, závěrečným vyhodnocením velkých projektů (zejména předprojektová, projektová příprava, výběrová řízení na dodavatele, spolupracuje s příslušnými odbory KÚ, orgány státní správy a samosprávy, investory (např. Řídící orgány příslušných programů, apod.)        na zajištění financování velkých projektů, spolupracuje s příslušným odborem KÚ na realizaci projektu, předkládá samostatně či ve spolupráci s příslušným odvětvovým odborem závěrečné zprávy pro poskytovatel prostředků, atd.)
  • aktivně se účastní realizace mezinárodních projektů a spolupracuje zejména se zahraničními partnery, agenturami, nadacemi, hospodářskými komorami, právnickými a fyzickými osobami, obcemi, městy kraje, příspěvkovými organizacemi obcí a měst, nestátními neziskovými organizacemi, atd. 

Oddělení zadávání veřejných zakázek

  • připravuje podklady pro rozhodování orgánů kraje v oblasti veřejných zakázek
  • zajišťuje v souladu s usnesením Rady Jihočeského kraje a platnou legislativou (zejména platným zákonem o veřejných zakázkách, vnitřní směrnicí Jihočeského kraje SM/18/RK) přípravu, organizaci a realizaci zadávání veřejných zakázek, pro odbory KÚ Jihočeského kraje a jeho příspěvkové/zakládané organizace
  • zajišťuje zpracování a pravidelnou aktualizaci směrnice SM/18/RK
  • metodicky řídí ostatní odbory a příspěvkové organizace v oblasti veřejných zakázek, na vyžádání zabezpečuje komplexní poradenský a organizační servis při zadávání veřejných zakázek
  • účastní se jednání komisí pro posouzení kvalifikace, komisí pro otevírání obálek, hodnotících komisí a interních hodnotících komisí v souladu s platnými pravidly pro zadávání veřejných zakázek kraje, dohlíží na činnost komisí a průběh výběrového řízení v souladu s platnou legislativou 
  • řeší ve spolupráci s odborem legislativy nejasnosti, spory, námitky a odvolání, které vzniknou v průběhu zadávacích řízení na veřejné zakázky
  • zajišťuje evidenci a archivaci kompletní zadávací dokumentace veřejných zakázek kraje v určeném rozsahu
  • spravuje databázi uchazečů o veřejné zakázky podlimitní a nadlimitní zadávané krajem a spolupracuje s ostatními odbory na vedení a využívání této databáze, 

Oddělení přípravy projektů

  • připravuje podklady pro rozhodování orgánů kraje v oblasti investic a velkých oprav majetku kraje
  • zabezpečuje přípravu investic a velkých oprav, které jsou v rozpočtu kraje v působnosti OVZI, pro jednotlivé odbory KÚ Jihočeského kraje a příspěvkové/zakládané organizace
  • zabezpečuje zpracování odborných zpráv, posudků, studií a projektové dokumentace pro investiční činnost v rámci své působnosti
  • zajišťuje rozbory hospodaření v oblasti investiční výstavby a velkých oprav v rámci své působnosti
  • zajišťuje a předává podklady pro zavedení projektové dokumentace do účetní evidence u akcí zajišťovaných OVZI 
  • na základě předložených požadavků zpracovává a aktualizuje v součinnosti se svodnými odbory plán investic a velkých oprav, provádí technické posouzení investičních záměrů
  • na vyžádání poskytuje nebo zajišťuje technickou pomoc při posuzování záležitostí z oblasti investic a velkých oprav
  • zajišťuje příslušné podklady a evidenci u akcí realizovaných za účasti finančních prostředků státního rozpočtu (ISPROFIN) v oblastech, které jsou v působnosti OVZI
  • zpracovává příslušné podklady pro žádosti do dotačních titulů z fondů rozpočtu ČR, EU, atd. a zajišťuje veškerou agendu spojenou s dotačním řízením, vypořádáním, kontrolou,
  • zajišťuje podklady a zpracovává návrh ročního investičního plánu Jihočeského kraje a dlouhodobý investiční výhled
  • připravuje podklady pro zadání veřejných zakázek, které jsou v rozpočtu OVZI 
  • metodicky usměrňuje ostatní odbory KÚ a příspěvkové organizace v oblasti investic
  • jedná s vlastníky nemovitostí vč. uzavírání smluv
  • jedná na obecných i speciálních stavebních úřadech a s dotčenými orgány státní správy, ve věci vydání příslušných povolení a vyjádření dle platné legislativy

Oddělení realizace investic

  • zabezpečuje realizaci, posuzování a vyhodnocování stanovených investic a velkých oprav, které jsou v rámci rozpočtu kraje v působnosti OVZI pro jednotlivé oblasti, pro jednotlivé odbory KÚ Jihočeského kraje a jeho příspěvkové/zakládané organizace
  • prověřuje, sleduje a kontroluje dodržování smluvních podmínek, technologických postupů a technických parametrů u příslušných investičních akcí a velkých oprav
  • účastní se předání staveniště, kontrolních dnů staveb, předání dokončených staveb a zajišťuje závěrečnou kontrolní prohlídku stavby ve spolupráci s TDS (dříve kolaudace)
  • zabezpečuje realizaci, vyhodnocení a zaúčtování veřejných zakázek, které jsou v rozpočtu v působnosti OVZI
  • zajišťuje a předává podklady pro zavedení do účetní evidence u zajišťovaných akcí
  • na vyžádání poskytuje nebo zajišťuje technickou pomoc při posuzování záležitostí z oblasti investic a velkých oprav
  • metodicky usměrňuje ostatní odbory a příspěvkové organizace v oblasti investic
  • zajišťuje příslušné podklady a evidenci u akcí realizovaných za účasti finančních prostředků státního rozpočtu (ISPROFIN) v oblastech, které jsou v působnosti OVZI
Náplň činnosti odboru v přenesené působnosti (výkon státní správy)

Pracovní náplň v přenesené působnosti

  • postupuje dle zákona o svobodném přístupu k informacím
  • zabezpečuje výkon státní správy v oblasti vymezené zákonem č. 12/2002 Sb. ve spolupráci s ekonomickým odborem
  • provádí kontrolní činnost v příspěvkových organizacích a u obcí

Další informace

Informace o zpracovávání osobních údajů

Informace o zpracovávání osobních údajů

Kontaktní osoba: JUDr. Eva Bartošová

Projekty z Integrovaného regionálního operačního programu
loga mmr

PROJEKTY V REALIZACI

Jižní tangenta

Mosty do 70. výzvy

P 11 A

P 11 B

P 11 D

P 10 G

P 10 H


 

PROJEKTY V UDRŽITELNOSTI

Most Vlastiboř

Mosty do 70. výzvy

Němčice

Okružní křižovatka Husinec - Běleč

Okružní křižovatka Vimperk

Okružní křižovatka - Vimperk - Fišerka

P 10 A

P 10 B

P 10 C II

P 10 D II

P 10 E II

P 10 F

Švehlův most v Táboře


Kontaktní osoba: Ing. Jitka Liláková