Text na řeč

Alšova jihočeská galerie zabodovala v letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing

Alšova jihočeská galerie získala hned několik cen na letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing, kterou pořádá agentura Freya. Vyhlášení proběhlo 27. června během slavnostního galavečera v prostorách pražského Rudolfina. Alšova jihočeská galerie získala první místo v kategorii Social media kampaň, hned dvě druhá místa obsadila v kategorii Content marketingová strategie a Nejlepší distribuce firemního obsahu. Třetí místo bylo v kategorii Nejlepší video a jeho použití. Mezi dalšími oceněnými byly společnosti E.ON, HBO Europe, dm drogerie, Pivovar Bernard, Tipsport, Plzeňský Prazdroj, Hlavní město Praha, Česká filharmonie či Škoda Auto. Mezi agenturami dominovala Chilli Production, Boomerang Communication nebo Studio Najbrt.

Fénix content marketing je aktivita pod patronátem B2B subjektu FREYA, který se věnuje zastřešení aktivit B2B na českém trhu směrem k zahraničí, je členem britské The CMA a aktivním členem International Content Marketing Forum (ICMF),“ představuje soutěž její ředitelka a zakladatelka Kateřina Borovanská. 

Alšova jihočeská galerie získala 1. místo v nejsilněji obsazené kategorii Social media kampaň a zapůsobila na porotu svým projektem, který vznikl už při první vlně pandemie koronaviru na jaře 2020. Ve spolupráci se agenturou Chilli Production vytvořily divácky velmi působivou kampaň. „Projekt #choditnaumenineniumeni propaguje umění jako celek, jako prožitek, který je pro všechny. Každý ho vnímá po svém a každý si z jeho konzumace odnáší jiný pocit, jiné hodnoty. Na zážitek z umění nemusíte mít vysoké školy a načtené tuny knih. Stačí přijít, otevřít se mu a nechat ho na sebe působit.“ vysvětluje ředitel AJG Aleš Seifert. AJG vsadila na známé osobnosti, které se přímo ve výstavních prostorách vyjadřují k umění. V prvních osmi dílech mohli diváci vidět například muzikanta Štěpána Hebíka, fotografa Tomáše Třeštíka nebo moderátorku Emmu Smetanu s jejím partnerem Jordanem Hajem. Druhou sérii videí odstartoval herec Hynek Čermák, zpěvačka Klára Vytisková, herečka Aňa Geislerová, koreanistka Nina Špitálníková. „Každá z osobností má úplně jiný pohled na věc, a proto je projekt rozmanitý a oblíbený. Všichni hosté vystoupili bez nároku na honorář, aby podpořili umění v Česku“ doplňuje Otta Kovařík z agentury Chilli Production. 

Radost z dosaženého úspěchu neskrýval náměstek jihočeského hejtmana pro kulturu Pavel Hroch. „Pro AJG je toto ocenění jeden z nejdůležitějších momentů v rámci jejího marketingového rozvoje, který zároveň přináší i ocenění silné spolupráce s agenturou a také s Jihočeským krajem, jako zřizovatelem a podporovatelem marketingových snah svých zřizovaných organizací na poli kultury. V silné konkurenci jsme spolu dokázali ukázat záda institucím a organizacím, které na trhu podporují daleko silnější a známější marketinkovými týmy, což nás samozřejmě velice těší,“ uzavřel náměstek Hroch. 

www.choditnaumenineniumeni.cz
#choditnaumenineniumeni 
FB: https://www.facebook.com/hashtag/choditnaumenineniumeni
IG: https://www.instagram.com/tags/choditnaumenineniumeni/
 

Galerie