Služby individuální dotace na podporu audiovizuální tvorby

Popis služby

Cílem dotace je podpora realizace audiovizuálních děl v Jihočeském kraji a posílení regionální ekonomiky. Specifickým cílem této dotace je podpora hraných filmů a podpora tvorby hraných seriálů nebo epizodních dílů takových seriálů.

Registrovat se do portálu občana Jčk můžete třemi různými způsoby:

  • přes Vaši datovou schránkou
  • registrací přes Váš email
  • přes Vaši bankovní identitu

Po registraci a přihlášení do systému vyberete v sekci - individuální dotace - tematické zaměření – podpora audiovizuální tvorby

Pro koho je služba určena?

Dotaci lze poskytnout na realizaci audiovizuálního díla, které je určeno pro distribuci prostřednictvím televizního vysílání, převzatého televizního vysílání, uvedení do kin nebo služby video on demand. Jihočeský kraj poskytne dotaci na hrané filmy a na seriály nebo epizodní díly seriálů, bez omezení stopáže.

Jaký je postup vyřízení?

Seznam procesu:

  • Registrace - přijetí žádosti je podmíněno vyplněním a odesláním registračního formuláře, nejdříve 6 měsíců a nejpozději 3 měsíce před podáním vlastní žádosti (termíny viz pravidla).
  • Podání žádosti
  • Vyhodnocení žádosti – kontrola náležitostí
  • Přijetí žádosti, pokud splňuje veškeré náležitosti
  • Sepsání materiálu do Rady kraje / Zastupitelstvo kraje
  • Rada kraje / Zastupitelstvo kraje rozhodne svým usnesením o schválení poskytnutí či zamítnutí dotace
  • sepsání a signace smlouvy v případě schválení mezi žadatelem a Krajským úřadem Jihočeského kraje
  • Připsání dotace na bankovní účet žadatele
  • Případná kontrola čerpání dotace
  • Vyúčtování uznatelných nákladů v rámci smlouvy mezi žadatelem a Krajským úřadem Jihočeského kraje

Co potřebuji mít?

Žádost bude akceptována pouze v případě, že bude mít všechny předepsané náležitosti a budou-li zároveň s ní prokázány realizované výdaje.

Povinnými přílohami k žádosti jsou:

  • Kopie úplného výpisu z příslušného rejstříku, případně jiné prokázání existence organizace, živnosti.
  • Kopie úplného výpisu platných údajů a údajů, které byly vymazány bez náhrady nebo s nahrazením novými údaji (údaje o skutečném majiteli právnické osoby) podle zákona č. 37/2021 Sb., o evidenci skutečných majitelů (netýká se právnických osob, které skutečného majitele nemají – viz § 7 uvedeného zákona).
  • Kopie dokladu o existenci bankovního účtu.
  • Tabulka – přehled uznatelných nákladů.
  • Kopie účetních dokladů.

Jaká je lhůta pro vyřízení?

Od podání žádosti k připsání peněžních prostředků na účet dle zasedání Rady kraje, v případě žádosti nad 200 000 Kč a žádostí měst a obcí dle zasedání Zastupitelstva kraje
Kompletní proces včetně kontroly čerpání dotace a vyúčtování žádosti je 1 rok

Jaký je poplatek za vyřízení?

Zdarma